
PKP két nagyobb állomást újít fel a lengyel fővárosban, ezek közül a varsói gyorsot is fogadó Warszawa Centralna, és a Warszawa Wschodnia kerül teljes mértékben átépítésre. Varsó, és Lengyelország egyik legnagyobb állomása a Warszawa Centralna felújítása „csak” 47 millióba kerül majd, ahol teljesen átépítik a csúnya, szocialista stílusban épült épületszerkezetet, felújítják a peronokat, és átépítik a várótermeket. Az állomás korszerű információs rendszert kap. Varsó másik állomását 31 millió zlotyból(14 millióval kevesebb, mint amennyit eredetileg szántak rá) építik újjá, ám befejezése valószínűleg már csak a VB utánra marad.

Poznan
Poznan 2012-ben egy megújult állomással fogadja majd a turistákat, hiszen ez a város is otthont ad a soron következő foci Európa-bajnokságnak. Az állomással együtt átépítik, és helyreállítják a buszállomást melynek eredményeképp egy integrált közlekedési csomópont jön kétre hasonlóképpen a Krakkóban lévő rendszerhez. A felújítást a TriGránit végzi, mely összesen 160 millió zloty-ba fáj majd a PKP-nak.
Katowice, Wrocław, Sopot, Gdynia
A katowicei állomás igencsak felújításra szorul, ezért még ebben az évben megkezdik a munkálatokat, hogy elkészülhessenek 2012-re. Ennek a munkálatait a spanyol Neinver végzi, illetve Wrocławban pedig a szintén spanyol Ferrovial Agroman, és a lengyel Budimex lesz a kivitelező. A másik két város állomásainak felújításában résztvevő cégek még nem ismertek.
Ha a lengyel állomások felújítása sikeres lesz, és elkészül az csak is PKP ügyes anyagi manőverezésének lesz köszönhető, hiszen előfordulhat, hogy a lengyel vasúttársaságnak nem lesz elég pénze, emiatt elképzelhető, hogy sokkal kevesebb valósul meg az eredetileg eltervezett tervekből.