Lengyel származású lány is lehet a Nemzet Szépe
2019. szeptember 20. írta: AranyiPéterPL

Lengyel származású lány is lehet a Nemzet Szépe

Dédapja az 1848/49-es forradalom után menekült Magyarországra

Manapság egyre jobban elfogadottá válik, hogy fiatal és egészséges lányok plasztikai műtéteken esnek át. A Nemzet Szépe ezzel szemben a természetességet és az egyéniséget helyezi előtérbe. A szépségverseny felkészítő táborában tíz királynő jelöltre szűkült a mezőny, akik közül most a közönség választhatja ki a három legszebbet. Köztük van Przybytek Cintia, a Károli Gáspár Református Egyetem joghallgatója is, akit most jobban megismerhetünk. A lengyel felmenővel rendelkező 24 éves hölgy megfontolt és őszinte válaszokat adott a Melano Közép-Európa Magazin kérdéseire.

przybytek_03_01.jpeg

Miért jelentkeztél a Nemzet Szépe versenyre?
Alapvetően ez egy viszonylag hirtelen ötlet volt, nem mondhatom azt, hogy évek óta készülök erre. Rengeteg hirdetést láttam a médiában és a Facebookon is a versenyről. Amikor felmentem a megmérettetés hivatalos honlapjára, hogy kicsit utána nézzek miről szól ez az egész, nagyon megtetszett, hogy ennek a szépségversenynek értékei vannak. Értelmes, okos, szép nőket keresnek, akiken minden természetes, nincs rajtuk tetoválás, plasztika. Nagyon szimpatikus volt, hogy ez a verseny egy kicsit más, mint a többi. Mivel a kritériumoknak alapvetően megfeleltem, úgy gondoltam, hogy szerencsét próbálok.

przybytek_05.jpeg

Az előválogatón bejutottál a legjobb tízbe, most hogyan tovább? Hogyan derül ki, hogy ki lesz a győztes?
Most a közönségen van a sor, ők fogják kiválasztani az első három helyezettet. A győztest pedig egy gálaműsor keretein belül választja majd ki egy szakmai zsűri szeptember 30-án.Értelmes, okos, szép nőket keresnek, akiken minden természetes, nincs rajtuk tetoválás, plasztika. Nagyon szimpatikus volt, hogy ez a verseny egy kicsit más, mint a többi.

Korábban indultál hasonló kaliberű szépségversenyen?
Nem, egyáltalán nem. Igaz, 16 éves koromban részt vettem a Balatoni Kapunyitó Fesztivál szépségversenyén, amelyet Balatonkenesén rendeztek. Mivel nagyon kis korom óta rendszeresen jártam oda nyaralni, ezért úgy döntöttem, hogy kipróbálom magam. Ez másfajta verseny volt, ugyanis a zsűri tagjait például ott a helyszínen választották ki a közönségből. Végül 15 lány közül rám esett a választás és ezt megtiszteltetésnem éreztem.

prybytek_02.jpeg

A Przybytek lengyelül növekedést, vagy szentélyt jelent. Jól gondolom, hogy lengyel származású vagy?
Így van. Még a dédapám települt át jóval az első világháború előtt. A 19. században a lengyeleknek nagyfokú oroszosítást kellett elszenvedniük és egyre több orosz települt az országba. A 1848-49-es magyar szabadságharc idején Lengyelországban több felkelés volt az oroszok ellen, de ezek sikertelenek voltak, ezért ebben az időben nagyon sokan emigráltak. Az én dédapám is közöttük volt. Érdekes módon a nyelvet nem nagyon ápolja a családom és már a nagypapám sem beszélt lengyelül. Ennek okát nem ismerem, de elképzelhetőnek tartom, hogy a dédapám nem nagyon szerette volna, hogy tovább öröklődjön a nyelv. Ettől függetlenül neki is köszönhetem, hogy most van esélyem megnyerni a Nemzet Szépe szépségversenyt. Korábban egyébként megfordult a fejemben, hogy a lengyel Nemzet Szépe versenyen indulok, de mivel anyukám itt él, én is itt születtem és itt is élek, úgy döntöttem a hazai versenyen próbálok szerencsét. A Miss Nation-t egyébként a világ 87 országában megrendezik és a döntő novemberben lesz Abu-Dhabiban.

Függetlenül attól, hogy mi lesz ennek a versenynek a végkimenetele, van affinitásod a szépség iparban dolgozni?Jelenleg harmadéves joghallgató vagyok és szeretnék a jövőben ezzel foglalkozni, ellenben nem zárkózom el szépségipartól sem. A legcsodálatosabb az lenne, ha a kettőt vegyíteni tudnám, esetleg például szépségipari cégek jogi képviseletét ellátni a közeljövőben. Lehetek akár jogi tanácsadó, vagy az ügyvédi iskola után szépségipari cégek képviseletével is foglalkozhatnék, ha felkérnek rá. Úgy gondolom, hogy talán szívesebben kérnek fel egy olyan embert a képviseletre, aki dolgozott már a szépségiparban, mint egy olyat, aki nem feltétlenül ismeri belülről azt a világot.

Köszönjük az interjút! Cintiára ezen a linken lehet szavazni.

img_1834.jpg

przybytek_04.jpeg

przybytek_01.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://lengyelmagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr4015135560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.09.20. 22:24:03

A csak a belső szépségre még nem készült fel a szépségipar.

kéki béla 2019.09.21. 09:05:22

Nekem nem tetszik. De ez igaz az összes ilyen idióta verseny győztesére.
Nekem túl műanyag az eredmény.
süti beállítások módosítása